Firenze有一條名牌街

在這邊的小巷子裡面都可以看到一些不錯的好店

今天我要介紹兩個我每次經過櫥窗都會很停很久的店

第一個是"ottod'ame"

 IMG_0877IMG_3148-1024x682  

整家店都是我好愛的風格

帶點帥氣個性的女孩風

(因為他們的照片都不能複製~所以直接點進去網址看吧!!)

http://www.ottodame.it/fw13/

 

第二個品牌"Patrizia pepe"

這個是我在路上突然看到他們家的櫥窗就整個被吸引住了

簡介
Patrizia Pepe is born of creative director Patrizia Bambi's passion and head of management Claudio Orrea's flair for business.
A brand that has successfully combined everyday dressing with the elegance of special moments, thanks to the use of sophisticated minimal forms and scrupulous attention to detail.
A style that celebrates the harmony of the female body. Always.
The style of a sexy, determined woman, but at the same time with a wild/rock chick attitude.
 
 
未命名
 
20132_1_9_00007_1_L20132_1_9_00010_1_L  
 
風格依舊是我愛的個性帥氣峰但是帶點成熟的味道
 
但是他們家好貴唷~
 
還是看看就好!!
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    法鬥女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()